SPØRGSMÅL VEDRØRENDE PRODUKTER
• Om produkternes kvalitet og produktion •
Hvem udvikler produkterne?
Vi designer og udvikler selv produkterne. Ved produktudviklingen tager vi hensyn til de nyeste videnskabelige forskningsresultater samt feedback og erfaringer fra vores mere end 400.000 forbrugere.
Hvor kommer produkterne fra?
Vi udvælger råvarerne til vores produkter med stor omhu. Råvarerne indkøbes fra europæiske producenter, fabrikanter og leverandører uden for Europa. Vores primære mål er, at den pågældende urt, fødevare eller aktive ingrediens skal have den ønskede effekt. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Hvis noget er bedre, men dyrere, vælger vi det.
Hvor fremstilles produkterne?
Nogle produkter fremstiller vi selv, andre produceres på vores partneres fabrikker. Alle vores produkter fremstilles i Europa.
Hvilket kvalitetsstyringssystem anvender I?
I vores fabrikker, lagre og hos vores partneres fabrikker og lagre er der implementeret HACCP, ISO 22000 eller ISO 9001 kvalitetsstyringssystemer. Vi samarbejder ikke med virksomheder, der ikke har et kvalitetsstyringssystem.
Udfører I analyser og undersøgelser af produkterne?
For hvert enkelt produkt og råmateriale udfører vi mikrobiologiske og andre nødvendige undersøgelser. Visse produkter – såsom alger – bliver også testet for stråling og tungmetaller.
Vores produkter bliver også brugt af os selv – vores medarbejdere, familiemedlemmer og børn – derfor markedsfører vi kun produkter, som vi er fuldstændig sikre på er fri for forurening.
• Om forsendelse, betaling og pakken •
Hvor meget skal jeg betale i forsendelsesgebyr?
Du kan finde detaljerede oplysninger om forsendelsesomkostningerne her:
https://www.mannavita.dk/pages/forsendelse-betalinger
Er der en grænse for gratis levering?
Ja. Hvis du bestiller for over 99 €, betaler vi forsendelsesomkostningerne.
Hvor hurtigt modtager jeg produkterne?
90% af vores kunder modtager deres pakke inden for 3 arbejdsdage fra registreringen af ordren.
Hvordan kan jeg følge min pakkes rejse?
Når vi overdrager pakken til kurerfirmaet, vil De modtage et link pr. e-mail, hvor De kan følge pakkens rejse.
Hvilket fragtfirma sender min pakke?
Størstedelen af vores pakker leveres i øjeblikket med GLS-kurerfirmaet.
Hvilke betalingsmetoder findes der?
Du kan finde information om de aktuelle betalingsmetoder på denne side:
https://www.mannavita.dk/pages/forsendelse-betalinger
Hvordan kan jeg returnere et produkt?
Vedrørende returnering af produktet, læs venligst denne side:
https://www.mannavita.dk/pages/annuller
• Garantier •
Får jeg garanti for, at produktet vil have sin virkning?
Ved udviklingen af vores produkter er det primære mål at hjælpe med at lindre symptomerne på sygdomme. Det er med dette formål, vi udvikler produkterne. Mannavita-teamet beskæftiger sig ikke med gennemsnitlige produkter. For os er kvalitet og effektivitet det vigtigste.
På trods af dette, da alle menneskers kroppe er forskellige, kan vi ikke garantere, at et bestemt produkt under alle omstændigheder vil forbedre Deres helbredstilstand.
Er der pengene-tilbage-garanti?
Ja, det er der. Der er 30 dages pengene-tilbage-garanti på alle produkter. Vi refunderer endda produktets købspris inden for 30 dage, selv hvis De har taget, forbrugt eller prøvet det.
Det vigtigste for os er at hjælpe Dem med at opnå en bedre helbredstilstand.
Du kan læse detaljeret om pengene-tilbage-garantien og betingelserne her:
https://www.mannavita.dk/pages/guarantees
• Spørgsmål relateret til produkter •
Hvordan kan jeg måle 1 gram og 0,5 gram med bidronningegeléskeen?
Mængden er angivet på håndtaget af doseringsskeerne til bidronningegelé.
1 og 0,5 gram svarer til den mængde, der måles med de medfølgende skeer.
Hvad er formålet med “Cryos” posen i pakken med royal gelé eller rå pollen?
Den medfølgende “Cryos” pose i pakken er en gel til nedkøling af produkterne. Den er ikke egnet til indtagelse eller til at smøre på huden. Den kan bruges som køleelement – opbevares i fryseren.
Hvor finder jeg måleskeen i Multikollagen beholderen?
Du finder måleskeen til Multikollagen produktet inde i dåsen, i drikkepulveret.
Hvor finder jeg måleskeen i ElektronyK+ beholderen?
Du finder måleskeen til ElektronyK+ produktet inde i dåsen, i drikkepulveret.
Må jeg drikke mere af juicerne end den anbefalede daglige mængde?
Ja.
Må jeg tage flere kapsler af de enkelte produkter end den anbefalede daglige mængde?
Vores produkter består af naturlige plante- og animalske råvarer. Vi bruger meget få kunstige – isolerede forbindelser – til fremstilling af produkterne. Det betyder også, at du uden problemer kan indtage en dobbelt eller tredobbelt dosis af Mannavita-produkterne, især hvis du føler, at du opnår bedre effekt derved.
• Yderligere specifikke spørgsmål •
Kan jeg købe personligt hos jer?
Det kan du ikke i øjeblikket. Vores centrale lager ligger i Ungarn, nær Budapest. Hvis du besøger Budapest, kan du også personligt besøge vores centrale butik.
Vores adresse: Mannavita Specialbutik Budapest.
Kan jeg også tale med jer pr. telefon?
Vi tilbyder i øjeblikket kun kundeservice via e-mail. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kollegaer på info@mannavita.dk på e-mailadressen.
Jeg er forhandler, må jeg distribuere jeres produkter?
Igen. Læs venligst betingelserne på siden nedenfor: